آفاق هنر خلاق | کارگاه‌ها و نشست‌ها
13671
rtl,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-13671,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

فهرست برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌ها

زمان برگزاری و جزییات برای سال 1399 به زودی اعلام می‌شود

  • اینهمانی های جامعه در سینمای ایران

    • اوانس اوگانیانس
    • عبدالحسین سپنتا
    • خان باباخان
    • آغاز دوبله / تولید ایرانی و رقابت
    • آغاز فیلم فارسی

  • تاریخ تآتر نوین ایران

    • نخستین جرقه های آغاز تآتر نوین در ایران
    • پیشوران دهه‌ی ده و سازمان پرورش افکار
    • عبدالحسین نوشین
    • هنرستان هنرپیشگی
    • شاهین سرکیسیان
    • تاسیس اداره دراماتیک
    • مصطفی و مهین اسکویی
    • مایل بکتاش
    • تماشاخانه ی تهران
    • گروه هنر ملی و تله تآترها
    • حمید سمندریان
    • دانشکده ی دراماتیک و دکتر مهدی فروغ
    • هنرهای زیبا و دکتر مهدی نامدار
    • تآتر شهر
    • گروه های پیشرو
    • رکن الدین خسروی
    • دگرگونی ها – دکتر علی منتظری
    • حسن عظیمی / سعدی افشار
    • جمشید لایق

  • بازیگری در تآتر

    • تفاوت صحنه با فیلم
    • بیان بدنی بازیگر
    • شناخت صحنه
    • ابزار بازیگر
    • شناخت گونه ها
    • شخصیت چیست

  • چگونه فیلم مستند بسازیم

    • آشنایی با فیلم مستند و گونه‌ها و ضرورت وجود
    • چگونگی پژوهش پیش از تولید
    • انتخاب روایت
    • انواع تصویربرداری برای رسایش مناسب موضوع
    • ارتباط با سوژه
    • راوی
    • هدف بیان موضوع انتخابی
    • امکانات تولید
    • ارتباط با سوژه ها و ایجاد جایگاه
    • تعریف هدف
    • کشف حقیقت
    • عناصر و مواد قابل استفاده
    • تدوین / اصلاح رنگ